REAKCJA CZŁOWIEKA

W końcu, złożyłem skargę w Urzędzie Pu­blicznych Usług Stanu Nowy Jork, zarządzają­cym przedsiębiorstwami dostarczającymi gaz, w którym istnieje wydział do spraw konsumen­tów i kontroli powołany dla załatwiania tego rodzaju zażaleń klientów. Urząd skierował w miarę szybko inspektora; on również nie mógł znaleźć żadnego defektu, lecz odkrył, że przed­stawiciel Con Ed od dawna nie przychodził, aby odczytać stan naszego licznika na miejscu, a je­dynie oceniał zużycie gazu szacunkowo. Po od­czytaniu stanu licznika inspektor stwierdził po­ważną różnicę w porównaniu z wartością sza­cunkową, a następnie skierował wniosek o re­wizję rachunku do Con Ed. W połowie mie­sięcznego okresu obliczeniowego otrzymałem drugi rachunek sporządzony przy użyciu kom­putera oparty na aktualnym odczycie, który jednak nie uwzględniał nadpłaty, mimo że już wcześniej otrzymałem i zapłaciłem comiesięcz­ny rachunek.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, nazywam się Kacper i witam Cię serdecznie na moim blogu. Treści, które wrzucam do sieci są związane bezpośrednio z tematami technicznymi i nowinkami technologicznymi. Jeśli jesteś hobbystą takim jak ja, serdecznie zapraszam Cię do lektury wpisów!