SKOMPUTERYZOWANY SYSTEM

Skom­puteryzowany system marketingu powiąże jed­nostki łańcucha dystrybucyjnego w równie zwarty układ. Funkcjonujące już obecnie sy­stemy usług komputerowych wiążą wchodzące w ich skład segmenty ekonomiczne w taki spo­sób, że poszczególne człony są z reguły pozba­wione możliwości samodzielnego działania. Z uwagi na ich wizajemne więzi ekonomiczne oraz zespolenie z komputerem, system działa bardzo wydajnie, ale równocześnie jego części składo­we nie mogą po prostu funkcjonować niezależ­nie od siebie. Nie można ich także zastąpić działalnością człowieka lub innym mechanicz­nym urządzeniem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, nazywam się Kacper i witam Cię serdecznie na moim blogu. Treści, które wrzucam do sieci są związane bezpośrednio z tematami technicznymi i nowinkami technologicznymi. Jeśli jesteś hobbystą takim jak ja, serdecznie zapraszam Cię do lektury wpisów!