SPECJALNE POROZUMIENIE

Kiedy osoba ta skontaktowała się z firmą telefonicznie i poinformowała o ure­gulowaniu rachunku, pracownik gazowni odpo­wiedział: „Trudno. Płać rachunek ponownie”. Ów klient miał siedmioro dzieci i zanim, dzięki interwencji Komisji do spraw Kontaktów ze Środowiskiem, dopływ gazu został w końcu wznowiony, temperatura w mieszkaniu spadła do 9°C. W przypadkach, gdy klient zawarł specjalne porozumienie w sprawie odroczenia płatności większego niż zwykle rachunku, miesięczne ze­stawienie było zaopatrzone w ostrzeżenie o „za­mknięciu kurka” i instruowano klienta, aby nie zwracał na to uwagi. Jedna z powódek zezna­wała, że po serii rachunków opartych na sza­cunkowych ustaleniach, obciążających ją na sumę około 12 dolarów miesięcznie, otrzymała rachunek za rzeczywiste zużycie wynoszący ponad 197 dolarów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, nazywam się Kacper i witam Cię serdecznie na moim blogu. Treści, które wrzucam do sieci są związane bezpośrednio z tematami technicznymi i nowinkami technologicznymi. Jeśli jesteś hobbystą takim jak ja, serdecznie zapraszam Cię do lektury wpisów!